mandag den 10. januar 2011

Ingen iTunes til HTC??

Efter at have installeret HTC Sync, må jeg lidt skuffet indrømme, at når man har været vant til at bruge itunes til at synkronisere sin iPod, så virker det lidt svagt.

Så jagten på et bedre program gik ind og jeg googlede der ud af. Til formålet fandt jeg ‘doubleTwist, en iTunes klon, men til at synkronisere forskellige Android telefoner (jeg har kun prøvet min HTC desire). Lækkert program der dog også viser dig andre disk drev (flashdrev) hvis de er tilsluttet, så det er vel i bund og grund bare en synkroniserings værktøj. Man skal også tilslutte sin mobil som diskdrev for at det virker, men her efter må jeg indrømme det bare spiller. Helt klart at fortrække frem for HTC Sync.


Kan hentes på http://www.doubletwist.com/

Ingen kommentarer: