onsdag den 18. april 2012

Er livet bedre med iPad 3: Part 1

Så kom den, min iPad 3 med et flot blåt cover. Og det var helt med bævrende hænder jeg åbnede kassen og fik trykket på den magiske start knap. Opsætningen er jo hurtigt overstået og da jeg i forvejen har en apple konto, så er man jo på alt det sjove med det samme.

Så kom spørgsmålet...hvad skal jeg så bruge den til....? Jeg besluttede mig for IKKE at klister den til med alt hvad der kan downloades, men fokusere på apps som jeg rent faktisk har noget at bruge til. Så det første blev selvfølgeligt Wordfeud, en app jeg bruger meget på min HTC Desire S. Stor skærm gør bare Wordfeud bedre :o).

Så fik jeg hentet Yousee's  app, der gør jeg kan bruge min iPad som fjernsyn så længe jeg er på mit hjemmenetværk...KANON FEDT. Pludseligt har jeg et transportablet fjernsyn med ok billede og lyd. Lyder er rent faktisk noget der overrasker, den indbyggede højtaler giver en rigtig fin lyd!

Min mail, både Gmail og Apple mail blev sat op i den indbyggede mail klient og det fungere uden problemer (vender tilbage til dette i næste blog post). Internet surfing fungere optimalt, skærmen reagere hurtigt og er en rigtig positiv oplevelse. Første gang min kone skulle se noget var selvfølgeligt en flash video, så jeg tror ikk hun syntes min begejstring var så velbegrundet.... Jeg har tidligere lånt en iPad 2 en uge og jeg har lidt svært ved at sige om iPad 3 er bedre og udgiften værd. Må nok holde mig til det alle andre siger, hvis du har en iPad 2, behøves du ikke en iPad 3, men har du ingen iPad eller en iPad 1, så er det en god mulighed.

Så nu er jeg igang....flere tanker senere....

Ingen kommentarer: