mandag den 18. april 2011

Jolicloud - din helt egen startside

Der er mange måder at starte sin morgen på når du kommer på arbejder. Starte dit mail program, tjekke www.eb.dk, måske facebook eller måske nogle mere arbejds relevante sider. Til dette formål kan du jo opbygge en menu bjælke med dine favoritter, eller bruge Googles start side som du kan påvirke så den er designet til lige dit formål.

En anden mulighed er Joli Cloud. Her kan du, når du har oprettet en konto, lave en startside med alle de "links" du ønsker. Alle links optræder som ikoner som får siden til at ligne et skrivebord i "apps" stil, hvilket jeg syntes gør den meget overskuelig.

Der er en helt trække "apps/links" at vælge fra, meget præget af det stor udland og ikke nogle danske, men du kan finde facebook, LinkedIn, Gmail, Android Market, Youtube og mange flere som du kan placere på din Jolicloud start side. Du kan også tilføje dine egen, eks. har jeg tilføjet et link til www.eb.dk, taget et screenshot af deres logo op uploadet det og vupti er det på min startside, et klik og jeg er på ekstrabladets side.

Så har du brug for en god start side, der måske ikke som Googles er så rodet (bare min mening) så er dette et godt bud. Et klik og du er på din facebook side :)

Prøv det: Jolicloud

Ingen kommentarer: